Neustále vylepšujeme naše služby, pro zefektivnění naší práce a Vašeho komfortu. Jak je v dnešní době patrné, není možné z kapacitních důvodů uspokojit veškeré příchozí telefonní hovory s různou škálou dotazů a požadavků. Jsme si tohoto faktu vědomi, i zájmu většiny pacientů komunikovat v elektronické podobě, proto na tyto trendy reagujeme zavedením nových telemedicínských služeb.

Aplikace TELEMEDICÍNA, dostupná na této stránce, je významně nadstandardním prvkem zavedeným v naší ordinaci, kterou mají naši registrovaní pacienti k dispozici ZDARMA. Veškeré informace a postupy, jak s naší ordinací bezpečně a efektivně komunikovat prostřednictvím aplikace TELEMEDICÍNA, najdete v jednotlivých sekcích níže.

 

Jako první a nejdůležitější informaci je však nutné upozornit, že ať řešíte cokoliv, je vždy možná osobní návštěva v ordinaci v průběhu ordinačních hodin. Prosíme pouze o respektování rozdělení ordinační doby pro akutní případy a objednané.

 

Od 1. 1. 2022 je zrušena dosavadní emailová komunikace a je nahrazena službou TELEMEDICÍNA. Emailová komunikace je umožněna pouze předplatitelům nadstandardní služby E-ORDINACE nebo VIP-ORDINACE dle platného ceníku.

 

V následující sekci vyberte úkon, který potřebujete vyřešit a postupujte podle popsaných pokynů.

Moduly aplikace TELEMEDICÍNA

Žádáme všechny pacienty s prokázaným COVID-19, aby nechodili do ordinace ve standardní dobu pro akutní nebo objednané pacienty, ale využijte prosím kontaktní formulář níže. Budeme Vás zpět kontaktovat telefonicky pro další domluvu. Kontaktní formulář je zpracováván pouze ve standardní ordinační době.

Upozorňujeme, že objednací systém není určen k řešení akutních či život ohrožujících stavů. V případech zhoršení dechových funkcí nebo jiných závažných příznaků, kontaktujte tísňovou linku 155.

Pokud nemáte potíže, pouze jste byli v kontaktu s COVID pozitivní osobou, spadáte do řešení krajskou hygienickou stanicí, která by Vás měla v nejbližších dnech kontaktovat (vystavení žádanky na PCR i vystavení karantény v tomto případě řeší hygienická stanice). V případě, že jste následně PCR pozitivní, nebo se u Vás objevili v době karantény respirační obtíže, prosím vyplňte dotazník níže.

 

Pokud předpokládáte, že jste COVID-19 pozitivní, nevstupujte prosím bez vyzvání do čekárny, nebo pouze s ochranou dýchacích cest FFP-2 na nezbytně nutnou dobu. Budeme Vás co nejdříve kontaktovat se sdělením času, kdy se můžete do ordinace dostavit, tak aby návštěva proběhlo epidemiologicky bezpečně. Děkujeme, že chráníte své okolí odpovědným chováním. V případě akutního zhoršení zdravotního stavu kontaktujte tísňovou linku 155.

 

V online objednávkovém kalendáři zvolte prosím odpovídající důvod návštěvy. Pouze tak bude moci být vybrán vhodný termín s odpovídající délkou návštěvy. Pokud v kalendáři nenaleznete odpovídající typ návštěvy, kontaktujte prosím ordinaci telefonicky nebo osobně, kde zvolíme odpovídající termín a délku návštěvy.

Pokud MÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

Pokud NEMÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

 

V případě, že máte předplacenou službu E-ORDINACE, můžete nás kontaktovat přiděleným emailem. Pokud máte předplacenou službu VIP-ORDINACE, můžete nás kontaktovat emailem i telefonicky na přidělených kontaktech.

 

Upozorňujeme, že neobjednáváme na aktuální den. Počítejte prosím s možným delším časovým úsekem pro objednání z důvodu vytíženosti ordinace. Děkujeme za pochopení.

Aktuálně očkujeme vakcínou Comirnaty Biontech (obecně označovanou Pfizer). Očkujeme pouze naše registrované pacienty. Pro objednání na konkrétní datum použijte online objednávkový kalendář, ve kterém zadejte typ objednání OČKOVÁNÍ COVID – PFIZER. Pokud je vypsán termín očkování, systém Vám automaticky nabídne možné datum a čas. Upozorňujeme pacienty, že z důvodu využití celých balení vícedávkových vakcín je nutné zaplnit úplně nabízené termíny. V případě potřeby optimalizace zaplnění některého očkovacího termínu, Vás budeme případně kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Pokud MÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

Pokud NEMÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

Pro předpis Vašich dlouhodobě užívaných léků prosím využijte online požadavek pro předpis léků zde. (Je nutné mít zadanou emailovou adresu v naší kartotéce).

 

Je možné předepsat pouze dlouhodobě užívané léky. V případě, že je pro předpis léků požadována aktuální kontrola zdravotního stavu, budeme Vás kontaktovat s žádostí o objednání na kontrolu do ordinace.

Pro předpis dlouhodobě užívaných léků je nutná pravidelná kontrola zdravotního stavu např. kontrola krevního tlaku apod. Tato pravidelná kontrola v ordinaci musí proběhnou minimálně 1x ročně. Pokud uběhl od Vaší poslední kontroly delší časový úsek než 1 rok, objednejte se prosím na lékařskou prohlídku v online objednávkovém kalendáři.

 

Pokud v naší kartotéce nemáte zaveden email, nemůžete nyní tuto funkcionalitu využívat. Prosím nahlaste nám Vaši emailovou adresu při nejbližší osobní návštěvě v ordinaci, ať můžete aplikaci TELEMEDICÍNA využívat na 100%.

 

Pozn.: Touto formou není možné předepisovat léky pro řešení akutních potíží, nebo léky, které neužíváte.

Aktuálně registrujeme pouze pacienty přicházející od dětských lékařů – do odvolání. 

V případě Vašeho zájmu registrovat se jako pacient v ordinaci MEDIBENE, prosím vyplňte formulář níže. Ohledně možnosti registrace Vás bude kontaktovat pracovník ordinace, dle aktuální obsazenosti a volných míst k registraci.

Vyplněním formuláře se zatím nestáváte naším pacientem, je nutné vyčkat na potvrzení pracovníkem ordinace.

 

Děkujeme, že využíváte našich elektronických služeb TELEMEDICÍNA.

 

Návod jak se připojit do aplikace TELEMEDICÍNA:

  1. V tabulkovém rozcestníku vyberte úkon, který je možné řešit přes aplikaci TELEMEDICÍNA.
  2. Klikněte na aktivní odkaz podle toho, zda máte nebo nemáte u nás v kartotéce zadanou emailovou adresu.
  3. Pokud máte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu a přihlašujete se poprvé, zvolte „Registrace, nebo zapomenuté heslo“. Po zadání Vašeho emailu Vám systém zašle odkaz, na kterém si nastavíte nové Vámi požadované heslo.
  4. Při dalších přihlášeních do systému se již přihlašujte Vaším emailem a zvoleným heslem.
  5. Pokud nemáte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu, musíte se přihlásit zadáním Jména, Příjmení a Telefonního čísla.
  6. Pokud nemáte zaveden email v naší kartotéce a přihlašujete se prostřednictvím Jména, Příjmení a Telefonního čísla, systém Vám umožní pouze objednání v online kalendáři, ale nemůžete využít dalších funkcí aplikace. Doporučujeme proto všem při nejbližší návštěvě v ordinaci nechat si uložit platnou emailovou adresu.
  7. Dále již postupujte podle jednotlivých požadovaných úkonů.

 

Aplikace TELEMEDICÍNA je poskytována naším dodavatelem lékařského softwaru SmartMEDIX. Veškerá komunikace je šifrovaná a probíhá pouze mezi Vaším účtem a naší ordinací. Veškeré informace zadávané v aplikaci tak zůstávají chráněny a šifrovány pouze v našem lékařském systému.