Aplikace TELEMEDICÍNA, dostupná na této stránce, je významně nadstandardním prvkem zavedeným v naší ordinaci, kterou mají naši registrovaní pacienti k dispozici ZDARMA. Veškeré informace a postupy, jak s naší ordinací bezpečně a efektivně komunikovat prostřednictvím aplikace TELEMEDICÍNA, najdete v jednotlivých sekcích níže.
Jako první a nejdůležitější informaci je však nutné upozornit, že ať řešíte cokoliv, je vždy možná osobní návštěva v ordinaci v průběhu ordinačních hodin. Prosíme pouze o respektování rozdělení ordinační doby pro akutní případy a objednané.
V následující sekci vyberte úkon, který potřebujete vyřešit a postupujte podle popsaných pokynů.
Moduly aplikace TELEMEDICÍNA
V online objednávkovém kalendáři zvolte prosím odpovídající důvod návštěvy. Pokud v kalendáři nenaleznete odpovídající typ návštěvy, kontaktujte prosím ordinaci telefonicky nebo osobně, kde zvolíme odpovídající termín.
Pokud MÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.
Pokud NEMÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.
V případě, že máte předplacenou službu E-ORDINACE, můžete nás kontaktovat přiděleným emailem.
Upozorňujeme, že neobjednáváme na aktuální den. Počítejte prosím s možným delším časovým úsekem pro objednání z důvodu vytíženosti ordinace. Děkujeme za pochopení.
Pro předpis Vašich dlouhodobě užívaných léků prosím využijte online požadavek pro předpis léků zde. (Je nutné mít zadanou emailovou adresu v naší kartotéce).
Aktuálně registrujeme pouze pacienty přicházející od dětských lékařů - do odvolání.
V případě Vašeho zájmu registrovat se jako pacient v ordinaci MEDIBENE, prosím vyplňte formulář níže. Ohledně možnosti registrace Vás bude kontaktovat pracovník ordinace, dle aktuální obsazenosti a volných míst k registraci.
Vyplněním formuláře se zatím nestáváte naším pacientem, je nutné vyčkat na potvrzení pracovníkem ordinace.
Děkujeme, že využíváte našich elektronických služeb TELEMEDICÍNA.
Návod jak se připojit do aplikace TELEMEDICÍNA:
- V tabulkovém rozcestníku vyberte úkon, který je možné řešit přes aplikaci TELEMEDICÍNA.
- Klikněte na aktivní odkaz podle toho, zda máte nebo nemáte u nás v kartotéce zadanou emailovou adresu.
- Pokud máte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu a přihlašujete se poprvé, zvolte „Registrace, nebo zapomenuté heslo“. Po zadání Vašeho emailu Vám systém zašle odkaz, na kterém si nastavíte nové Vámi požadované heslo.
- Při dalších přihlášeních do systému se již přihlašujte Vaším emailem a zvoleným heslem.
- Pokud nemáte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu, musíte se přihlásit zadáním Jména, Příjmení a Telefonního čísla.
- Pokud nemáte zaveden email v naší kartotéce a přihlašujete se prostřednictvím Jména, Příjmení a Telefonního čísla, systém Vám umožní pouze objednání v online kalendáři, ale nemůžete využít dalších funkcí aplikace. Doporučujeme proto všem při nejbližší návštěvě v ordinaci nechat si uložit platnou emailovou adresu.
- Dále již postupujte podle jednotlivých požadovaných úkonů.
Aplikace TELEMEDICÍNA je poskytována naším dodavatelem lékařského softwaru SmartMEDIX. Veškerá komunikace je šifrovaná a probíhá pouze mezi Vaším účtem a naší ordinací. Veškeré informace zadávané v aplikaci tak zůstávají chráněny a šifrovány pouze v našem lékařském systému.