Aplikace TELEMEDICÍNA, dostupná na této stránce, je významně nadstandardním prvkem zavedeným v naší ordinaci, kterou mají naši registrovaní pacienti k dispozici ZDARMA. Veškeré informace a postupy, jak s naší ordinací bezpečně a efektivně komunikovat prostřednictvím aplikace TELEMEDICÍNA, najdete v jednotlivých sekcích níže.

Jako první a nejdůležitější informaci je však nutné upozornit, že ať řešíte cokoliv, je vždy možná osobní návštěva v ordinaci v průběhu ordinačních hodin. Prosíme pouze o respektování rozdělení ordinační doby pro akutní případy a objednané.

V následující sekci vyberte úkon, který potřebujete vyřešit a postupujte podle popsaných pokynů.

 

Moduly aplikace TELEMEDICÍNA

Objednávání
Preventivní prohlídky, řešení chronických onemocnění a další
E-recept předpis
Pro vystavení chronicky užívaných léků
Zájem o registraci pacienta
Máte zájem o registraci v naší ordinaci?

V online objednávkovém kalendáři zvolte prosím odpovídající důvod návštěvy. Pokud v kalendáři nenaleznete odpovídající typ návštěvy, kontaktujte prosím ordinaci telefonicky nebo osobně, kde zvolíme odpovídající termín.

Pokud MÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

Pokud NEMÁTE v naší dokumentaci zavedenu emailovou adresu klikněte zde.

 

V případě, že máte předplacenou službu E-ORDINACE, můžete nás kontaktovat přiděleným emailem.

 

Upozorňujeme, že neobjednáváme na aktuální den. Počítejte prosím s možným delším časovým úsekem pro objednání z důvodu vytíženosti ordinace. Děkujeme za pochopení.

Pro předpis Vašich dlouhodobě užívaných léků prosím využijte online požadavek pro předpis léků zde. (Je nutné mít zadanou emailovou adresu v naší kartotéce).

Aktuálně registrujeme pouze pacienty přicházející od dětských lékařů - do odvolání. 

V případě Vašeho zájmu registrovat se jako pacient v ordinaci MEDIBENE, prosím vyplňte formulář níže. Ohledně možnosti registrace Vás bude kontaktovat pracovník ordinace, dle aktuální obsazenosti a volných míst k registraci.

Vyplněním formuláře se zatím nestáváte naším pacientem, je nutné vyčkat na potvrzení pracovníkem ordinace.

 

Děkujeme, že využíváte našich elektronických služeb TELEMEDICÍNA.

 

Návod jak se připojit do aplikace TELEMEDICÍNA:

  1. V tabulkovém rozcestníku vyberte úkon, který je možné řešit přes aplikaci TELEMEDICÍNA.
  2. Klikněte na aktivní odkaz podle toho, zda máte nebo nemáte u nás v kartotéce zadanou emailovou adresu.
  3. Pokud máte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu a přihlašujete se poprvé, zvolte „Registrace, nebo zapomenuté heslo“. Po zadání Vašeho emailu Vám systém zašle odkaz, na kterém si nastavíte nové Vámi požadované heslo.
  4. Při dalších přihlášeních do systému se již přihlašujte Vaším emailem a zvoleným heslem.
  5. Pokud nemáte v naší kartotéce zavedenu emailovou adresu, musíte se přihlásit zadáním Jména, Příjmení a Telefonního čísla.
  6. Pokud nemáte zaveden email v naší kartotéce a přihlašujete se prostřednictvím Jména, Příjmení a Telefonního čísla, systém Vám umožní pouze objednání v online kalendáři, ale nemůžete využít dalších funkcí aplikace. Doporučujeme proto všem při nejbližší návštěvě v ordinaci nechat si uložit platnou emailovou adresu.
  7. Dále již postupujte podle jednotlivých požadovaných úkonů.

 

Aplikace TELEMEDICÍNA je poskytována naším dodavatelem lékařského softwaru SmartMEDIX. Veškerá komunikace je šifrovaná a probíhá pouze mezi Vaším účtem a naší ordinací. Veškeré informace zadávané v aplikaci tak zůstávají chráněny a šifrovány pouze v našem lékařském systému.